Congres Facebook Marketing: Leer alles over Facebook Marketing van de experts

Op dinsdag 11 juni 2013 vindt in de Jaarbeurs de eerste editie van Congres Facebook Marketingplaats. Er zijn toonaangevende bijdragen van specialisten zoals de Facebook autoriteit en Likeonomics auteur Rohit Bhargava, oprichter van de EdgeRank Checker Chad Wittman, mediapsycholoog Mischa Coster en social advertising expert Merry Morud van Aimclear. Naast deze (internationale) keynote sprekers presenteren meerdere Nederlandse experts en organisaties hun Facebook case. Voor iedereen die serieus zakelijk succes wil behalen met Facebook is dit congres een absolute aanrader. 

De volgende (internationale) keynote sprekers geven op dinsdag 11 juni een presentatie:

 Chad Wittman

Understanding & Leveraging the Power of Facebook’s News Feed
In deze keynote laat EdgeRank specialist Chad Wittman zien hoe je de mogelijkheden van het Nieuwsoverzicht in Facebook optimaal kan benutten.

Chad Wittman

 

 

 

 

 

 


Merry Morud

Succeeding with Facebook Ads! Surfing the Psychographic Targeting Wave
Merry Morud laat je zien hoe je met behulp van diepgravend psychografisch onderzoek inzicht krijgt in de persoonlijke karakteristieken van je fans en potentiële klanten op Facebook.

 Merry Morud

 

 

 

 

 

 


Mischa Coster

Persuasion & Contagion on Facebook
In zijn presentatie neemt social media-psycholoog en –strateeg (en Marketinfacts-blogger) Mischa Coster ons mee in de wereld van psychologie, beïnvloeding en sociale besmettelijkheid. Hij laat zien wat persuasive communicatie is en welke contentstrategie effectief is.

 Mischa Coster

 

 

 

 

 

 


Rohit Bhargava

The Likeonomics Revolution: Why Conversation Matters Less Than You Think
In deze uitdagende keynote sessie geeft brand consultant en Likeonomics auteur Rohit Bhargava zijn visie over merk en controle. Hij legt uit wat er nodig is om in dit tijdperk van Facebook en andere social media je merkreputatie te managen.

Rohit Bhargava

 

 

 

 

 

 


Facebook praktijkcases

Naast de keynote-sprekers presenteren diverse Nederlandse organisaties en sprekers hun Facebook case, met onderwerpen zoals:
–         De ROI van Facebook
–         Facebook contentstrategie
–         Adverteren op Facebook
–         Instagram Marketing
–         Facebook voor B2B, overheid en non-profit
–         Facebook Mobile & Open Graph
–         Big Data en Facebook
–         Campagnes, analyse en optimalisatie

Maandag 10 juni: Masterclasses van Chad Wittman en Rohit Bhargava

Voor wie echt de diepte in wil en alles wil leren hoe je Facebook zakelijk succesvol kan inzetten verzorgen de experts Chad Wittman en Rohit Bhargava beiden een twee uur durende masterclass.

The Simple Complexity of Facebook Marketing
In deze masterclass van EdgeRank expert Chad Wittman leer je meer over de complexe puzzel van Facebook marketing en zie je hoe dit sociale netwerk evolueert.

 

How To Create Great Content, Engage Users,And Measure Real Business Value From Facebook
In deze nuttige en praktische masterclass laat Rohit Bhargava zien hoe je meer waarde uit Facebook haal en daadwerkelijk zakelijke resultaten met Facebook kan boeken.

Locatie: MediaPlaza, Jaarbeurs Utrecht

Het Congres Facebook Marketing vindt plaats in de MediaPlaza van de Jaarbeurs Utrecht; één van de mooiste zalencentra van Nederland.

Congres Slideshot 810