Op 9 juni aanstaande wordt in de Jaarbeurs Utrecht het Congres Facebook Marketing georganiseerd. Een congres waar vele communicatie- en onlinemarketing professionals, social media managers, ondernemers en andere Facebook geïnteresseerden elkaar vinden om te luisteren naar professionele sprekers uit binnen- en buitenland. Wil jij kaarten winnen voor dit bijzondere evenement? Lees dan verder! 

Congres Facebook Marketing

Het Congres Facebook Marketing is een event met drie belangrijke pijlers: commerce, service en branding. Het belooft een inspirerende dag te worden, met meer dan 20 verschillende presentaties en workshops over Facebook marketing. Keynotes zijn er van o.a. Bart Schutz, Polle de Maagt en Mat Morrison. Voor iedereen die serieus, zakelijk succes wil behalen met Facebook is dit congres een absolute aanrader.

Commerce, service en branding

De voorgaande edities trokken meer dan 400 bezoekers. Onderstaande video geeft een impressie van de vorige editie van dit succesvolle congres:

Spreker op Facebook congres

Op het Facebook congres verzorg ik zelf ook een sessie voor kleine ondernemers. Hoe zorg je er voor dat je als klein ondernemer of ZZPer zichtbaar bent en de gunfactor creert? Hoe kun je met weinig budget en middelen toch opvallen en virale posts creeren? Hoe zit het met adverteren, is dat wel interessant voor de kleine ondernemer en hoeveel moet je posten om zichtbaar te zijn? Op al die vragen geef ik antwoord en tips om er nog meer uit te halen.

Kaarten winnen voor dit congres

Ik wil graag twee mensen blij maken met een toegangskaart voor dit Congres (waarde per kaart: € 295,00). Meedoen is heel eenvoudig *. Vul onderstaande gegevens in en geef antwoord op de vraag. Uit alle goede antwoorden zal een winnaar getrokken worden.

* Voorwaarden voor deelname aan deze actie:

  • Prijzen: twee keer 1 toegangskaart Congres Facebook Marketing 9 juni 2015
  • Alleen geldig voor inwoners uit Nederland of België
  • Per persoon één inzending. Meerdere inzendingen worden verwijderd en kan tot diskwalificatie leiden
  • Ingang prijsvraag: 11 mei 2015
  • Einddatum prijsvraag: 25 mei 2015
  • De twee winnaars krijgen uiterlijk 29 mei bericht via e-mail
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd