Nadat ik in de afgelopen superdruk was met mijn nieuwe boek ‘Meer succes met LinkedIn!‘, werd het ook de hoogste tijd om mijn e-book ‘LinkedIn voor bedrijven‘ weer eens flink onder handen te nemen. Versie 5 staat nu geheel bijgewerkt online, voor iedereen direct te downloaden en vooral geschikt voor ondernemers of bedrijven die ook hun eigen onderneming of organisatie op de kaart willen zetten op LinkedIn.

LET OP: Heb je dit e-book in september 2017 al aangeschaft? Dan ontvang jij van ons deze nieuwe versie!
Dit gebeurt automatisch bij iedereen die het e-book heeft aangeschaft via Some Books Uitgeverij. Heb je het e-book op een andere manier gekocht, bijvoorbeeld via Bol.com of Amazon, dan ontvang ik graag een mailtje met het aankoopbewijs. Het nieuwe e-book komt dan zo snel mogelijk naar je toe.  Service van de zaak :)

LinkedIn voor bedrijven – wat is er veranderd

In de nieuwe versie van ‘LinkedIn voor bedrijven‘ is aardig wat aangepast ten opzichte van de vorige versie die uit maart van dit jaar stamt. LinkedIn heeft nu echt álle onderdelen omgezet naar de nieuwe lay-out. Wat is er veranderd:

  • Een geheel nieuw uiterlijk voor Campagnemanager. Het is overzichtelijker en handiger opgezet en heeft een geheel nieuw, fris uiterlijk. Een grote verbetering en alle (nieuwe) opties worden uitgebreid behandeld en besproken.
  • Twee geweldige nieuwe doelgroepopties voor het adverteren. Met Audience matching kun je advertenties direct richten op bestaande klanten of websitebezoekers. Uitgebreide uitleg hoe je dit toepast.
  • De optie om ‘Lead gen forms‘ aan je advertentie toe te voegen om mensen gemakkelijker iets te laten registreren, kopen of downloaden bijvoorbeeld. Volledige uitleg hoe je dit toe kunt passen en wat je daarvoor moet doen.
  • Een geheel nieuw uiterlijk voor de statistieken. Nieuw daarin bijvoorbeeld is dat je concurrentie in de gaten kunt houden op gebied van posts en engagement.
  • Een geheel nieuw uiterlijk voor de meldingen.
  • Nieuwe beheerdersrollen.
  • Nieuwe betaalmethode vacatures.
  • Verschillende kleine wijzigingen zoals de plek om een bedrijfspagina aan te maken, te beheren of bijvoorbeeld het aanmaken van showcases.

Voor wie is LinkedIn voor bedrijven geschikt

LinkedIn voor bedrijven‘ is geschikt voor vrijwel iédereen die een eigen onderneming, bedrijf of organisatie heeft. Of je nu zzp’er of mkb’er bent of een grote multinational, het is altijd goed om een aparte plek te hebben waar je je als bedrijf kunt profileren. Niet alleen is het voor de zoekmachine- optimalisatie goed, ook kun je alleen met een bedrijfspagina adverteren. En daarnaast is het altijd goed om je naam in een account vast te leggen.

Veel plezier er mee weer!

LinkedIn voor ondernemers