Per direct ben ik voor Digital Moves op zoek naar een zzp (virtual) assistant ter ondersteuning van onze backoffice werkzaamheden. Dit zal in het begin 5- 10 uur per week zijn, mogelijk wordt het iets meer, en je gaat voornamelijk met mij samenwerken.
Dank allemaal! Er is massaal gereageerd, wij gaan ons over alle reacties buigen en maken binnenkort een beslissing :)
In de afgelopen jaren hebben wij heel veel bedrijven geholpen bij het opzetten van een socialmedia-strategie en met praktische workshops op gebied van Facebook, Instagram, Pinterest en vooral LinkedIn, het niveau van duizenden medewerkers naar een hoger niveau gebracht. En we groeien hard!
Tussen onze vele soorten klanten zitten naast zzp’ers en mkb’ers ook vele grote corporate organisaties zoals Louwman & Parqui (importeur in NL van Toyota en Lexus), VolkerRail, Rabobank, Delta Lloyd, HAK, expert, AJAX, Shell, maar ook bijvoorbeeld LinkedIn Benelux zelf, het Rijksmuseum, de Hogescholen van Inholland en vele verschillende gemeenten, waterschappen en ministeries tot aan de Nederlandse ambassade in Marokko aan toe.
Daarnaast heb ik een aantal boeken geschreven over LinkedIn, welke we ook zelf uitgeven in onze uitgeverij Some Books en we hebben onze Digital Moves Academy waarop mensen online videotrainingen kunnen volgen. We bloggen op www.Corinnekeijzer.nl en soms andere websites, geven open trainingen, privétrainingen en worden veel gevraagd voor sprekerssessies en interviews in kranten, bladen, op tv en radio. Je kunt je dus voorstellen dat we onze handen vol hebben en heel hard hulp nodig hebben op de backoffice.
Wie zoeken wij? Iemand die zelfstandig is en:
- minimaal drie jaar aantoonbare ervaring heeft in een soortgelijke ondersteunende functie met een sales/marketingachtige achtergrond;
- doordeweeks minimaal 4 dagen (liefst 5) tijd heeft om werkzaamheden op te pakken;
- commercieel gedreven is en van offertes ook daadwerkelijk opdrachten weet te maken;
- meedenkt over inhoud, processen, weet wat cross-selling is en durft door te vragen bij prospects;
- voldoende kennis van de socialmediakanalen, met name LinkedIn, Facebook, Pinterest en Instagram, om goed inhoudelijk advies te kunnen geven aan prospects als zij zelf niet weten welke training ze moeten kiezen;
- goede kennis van Mailchimp en WordPress (is een must);
- goed overweg kan met Gmail;
- tekstueel sterk is;
- zelfstandig zaken oppakt, meedenkt en ons af en toe bijstuurt op momenten dat we uit de bocht vliegen;
- het contact met onze zelfstandige partners onderhoudt en de opdrachten coördineert;
- het hele proces bijhoudt omtrent de opdrachten en contact onderhoudt met klanten/opdrachtgevers;
- Engels spreekt;
- Teamleader goed kent (is een hele grote pré);
- binnen een straal van 60 km van Amersfoort aangezien ik het fijn vind om af en toe face to face af te spreken (pré, geen must).
Wat ga je voor ons uitvoeren?
- beheer van de inboxen van Corinne Keijzer, Digital Moves en Some Books uitgeverij;
- offertes maken, eventueel na adviesgesprek met prospect, en uitsturen met Teamleader;
- offertes nabellen (en uiteraard omzetten naar opdrachten);
- nazorgtraject oppakken;
- facturen opmaken in teamleader en zorg dragen voor tijdige betalingen;
- agenda bijhouden;
- open workshops qua administratieve taken ondersteunen (inschrijven, factureren, locaties reserveren, website bijhouden qua data);
- nieuwsbrieven opmaken;
- contactpersoon bij vragen/gatekeeper;
- ondersteuning social media (bespreken hoe we dit kunnen verbeteren);
- misschien in de toekomst: inplannen, opzetten en ondersteunen webinars en online trainingen;
- helpen bij planning en doelstellingen te maken om in 2020 Digital Moves naar een hoger niveau te trekken;
- structuur en processen helpen verbeteren.
Wat bieden wij:
- een informele samenwerking binnen een groeiend bedrijf met de leukste socialmedia-experts van Nederland ;)
- een samenwerking waarin je nog veel kunt leren en jezelf bij kunt scholen als het gaat om socialmedia-activiteiten.
- bijwonen van LinkedIn-, en eventueel andere social media, trainingen om zelf zo goed op de hoogte te zijn van de inhoud en vragen te kunnen beantwoorden.
- mooie netwerkcontacten die jou misschien ook weer verder kunnen helpen in volgende opdrachten (al laten we natuurlijk een goede assistente niet zomaar wegkapen ;))
- een inwerkperiode onder begeleiding van onze huidige VA Sanne.
Herken jij jezelf terug in bovenstaande en lijkt het je leuk samen te werken met ons?
Dan ontvangen wij graag een reactie in een kort maar krachtige video-pitch van maximaal 2 minuten óf een berichtje bestaande uit maximaal 200 woorden voor 15 januari via e-mail: corinne@digitalmoves.nl. Vertel hierin wat je ervaring en achtergrond is, hoe je ons kunt helpen, waar jij heel goed in bent en waarom je zo graag met ons wilt werken.
Let op: CV is niet nodig, wij kijken naar je LinkedInprofiel. Zorg dus dat deze goed gevuld is en dat je de nodige aanbevelingen hebt.
Vermeld in je e-mail de url van je LinkedInprofiel, je tarief en contactgegevens.
Als je videopitch of bericht, je LinkedInprofiel, ervaring en referenties ons aanspreken dan zullen we je uitnodigen voor een gesprek ter verdere kennismaking. Dit zal in eerste instantie via Skype verlopen.
Referenties worden bij interesse gecheckt, evenals je andere socialmedia-kanalen aangezien dat voor onze organisatie en de werkzaamheden van belang is.
Ik zie je reactie graag tegemoet als jij je hier in kunt vinden en wie weet gaan we een superleuke samenwerking tegemoet :)
Geef een reactie