Interview Volkskrant en Intermediair over online activiteiten in Corona tijd
Veel mensen raken hun baan en opdrachten kwijt in Corona tijd. Wat zijn de tips en adviezen voor online aanwezigheid? Wat kun je beter wel of juist beter niet doen als het gaat om social selling? Intermedair en Volkskrant plaatste een interview met onder andere Rik Keijzer en mijzelf. De eerste keer dat wij ook als koppel geïnterviewd zijn trouwens, leuke mijlpaal :)
Bron: de Volkskrant
Bericht in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl/de-gids/coronacrisis-zo-presenteer-je-jezelf-online-om-klussen-binnen-te-halen~b5f7b011/
Bericht op Intermediair: https://www.intermediair.nl/persoonlijke-groei/communicatie/tijdelijk-minder-klussen-of-geen-baan-door-coronacrisis-zo-presenteer-je-jezelf-online
Corinne is volledig gespecialiseerd op gebied van LinkedIn en richt zich vanuit haar eigen bedrijf Digital Moves vooral op social selling, employee advocacy, contentmarketing en personal branding. Sinds 2010 deelt ze haar kennis en praktijkervaringen in trainingen, sprekerssessies en boeken. Door LinkedIn zelf, waar ze al jaren een goede band mee heeft, is zij officieel benoemd tot LinkedIn-ambassadeur.
Corinne is NLP-gecertificeerd en mede ook door een opleiding breinkennis en hersenwetten onderscheidt zij zich daarmee in haar kennisoverdracht en helpt deelnemers ook écht groeien op LinkedIn. Ze is docente op Beeckestijn Business School en bij het NIMA en te boeken als spreker via de Speakers Academy.
Ze heeft ondertussen 4 LinkedIn-boeken op haar naam staan, waaronder haar nieuwste boek '400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts' welke verschenen is na haar bestseller ‘Meer succes met LinkedIn!’.
Daarnaast schrijft Corinne veel artikelen over LinkedIn en alles wat daaraan verbonden is en wordt ze regelmatig gevraagd haar advies en ongezouten mening te geven op televisie, radio, in kranten en vakbladen.
Geef een reactie